Oskyldig tills motsatsen har bevisats.....

Är det inte så?
Att man inte är skyldig till ett brott innan man har blivit dömd?

Jo, det har jag fått för mig, säg gärna till om jag är ute och cyklar här.

Så, nu tycker jag att media kan låta Ola få vara i fred, och inte sparka snubben från jobbet, ställa in teveprogram med mera. Ha gärna lite respekt trots att han är en "offentlig" person, om inte annat för hans familj!

En annan fundering är ju hur sjutton det kan få en sån uppmärksamhet i media, jag kan säga att jag inte bryr mig, och att vi alla borde foka på viktigare saker. T ex hur sjutton jag ska få upp takålåten på huset.

Kämpa på bryschan!!



Sen blir det såklart intressant att höra hur sjutton han kan ha fått i sig kokain utan att veta om det.
men det är en helt annan fråga, och ett helt annat inlägg på denna ytterst sömniga blogg!



Kommentarer
Postat av: Fru P

Ola är lika oskyldig som Mike var och som MJ var. Punkt.

2011-05-11 @ 07:34:57
Postat av: Fru P

Ola är lika oskyldig som Mike var och som MJ var. Punkt.

2011-05-11 @ 07:35:22
Postat av: Anders Ingvar

Mike = dömd och skyldig! MJ = odömd och oskyldig! Ola = vi får se!

2011-05-11 @ 13:04:36
Postat av: Fru P

Dömd men inget erkännande! Lätt att döma en kille med muskler, guldtand och trist förflutet... Men tjejen är garanterat lycklig idag med pengar på fickan. Hua.

2011-05-11 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0