Topp 3..

Nu har jag listat ut vilka 3 album som är bäst genom alla tider, till och med nu vill säga.
Märk väl att jag är född på 70-talet, och har grymt bra musiksmak.
Så, här kommer dom....
Plats 3....
Iron Maiden!
Fuskar lite faktiskt det här är ju en liveskiva med låtar från en massa album men det får vara okej med tanke på hur sjukt grymma Maiden är!
Iron Maiden – Flight 666: The Original Soundtrack
Plats 2!
Pearl Jam - Ten. Inte ett enda fel på den här skivan!
Pearl Jam – Ten (Legacy Edition)
Också till nummer ett, den bästa skiva som hittills spelats in, alla kategorier.
U2 - Achtung baby. Personligen har jag svårt at tro att det någonsin kommer att spelas in en bättre skiva. Låter lite klyschigt men den här skivan har typ förändrat mit liv! Musiken är fulländdad och texterna är som poesi.
U2 – Achtung Baby
Ja, så tycker jag! Har du inte lyssnat på dessa skivor råder jag dig till att starta omedelbart, du kommer inte att ångra dig eller bli besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0