Magin som är HP!

Som sagt i mitt förra inlägg, min blogg handlar om exakt samma saker om och om igen.
Men det är okej, människor tycker inte om förändringar generellt sett, man gillar det man känner igen, det känns tryggt, visst då?

Varför är det annars så att människor köper samma sneaker år efter år, eller bor på samma adress i 17 år, eller använder samma uttryck tills folk runt omkring en blir tokiga och ryter åt en. Varför köper folk exakt samma BIB varje gång?

jaha, det kanske "folk" inte gör, men jag gör det, det känns tryggt och jag känner igen det!
Men, man ska inte vara rädd för förändringar har jag till slut insett, välkommnar dem numer med öppna armar och nyfikenhet. Har till och med börjat gilla överraskningar, så var det inte förr, tro mig.

Men här på bloggen nöter jag helt enkelt vidare om det som jag gillar, sen slänger jag såklart in en och annan bryderi då och då, jag har ju trots allt ett namn att leva upp till.

Om du inte gillart så får du läsa ngn annan blogg, enkelt!

Så, jag slänger ut lite bilder från Hagaparken som jag tog härom dagen i svinottan när jag var ute och promenerade.





Herregud så maaagi...... öh, menar underbart!
Hösten = blir bra grejer om vädret är snällt mot oss.

På tal om att förändras, är numer iPhone användare, tänker verkligen inte erkänna att jag borde bytt för länge sedan, NEJ! Jag gillade min Nokia, har ju kört Nokia i 100 år, jag känner igen och är trygg i Nokia.

Men till slut gav jag efter, och är såklart glatt överraskad.
Genom en applikation kan jag berätta att promenaden härom dagen var 6,81 kilometer lång, och tog 56:47 minuter. Kan kolla en karta över vart jag gick, och se minut för minut vad jag höll för hastighet.

Så, nu har jag en ny vana, kommer inte överge den i brådrasket, det lovar jag.

Nästa steg = överge PC för Mac, hur det går ber jag att få återkomma om.

Okej, det var allt för denna gång, hoppas att just du har en magisk dag!

Kommentarer
Postat av: Jake

Gött mannen!

Välkommen till the macworld

2010-09-09 @ 16:17:14
Postat av: Tessan

Hahahaha jag visste det!!! Nu är du hooked! Grattis:)

2010-09-12 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0