DRC = ungefär som Kalle Anka på julafton.....

Ja, så är det ju! det händer inte så mycket särskillt ofta, och när det väl händer är det i stort sett samma sak som förra gången.

Förutom den där nya grejen på slutet som vi vuxna fnyser åt, men man måste ju utvecklas!
Kalle Anka på julafton var ju magiskt när man var liten, ni förstår ungdomar att när DRC var liten så var det bara tecknat en gång om året på teve.

Nu för tiden är det ett bra tillfälle att sova lite efter julmat och snaps.

Min kära far har gjort så i alla år, slumrade till ett tag och vaknade upp sägandes "Vad fan, ska dom inte visa Robin Hood i år?" Ärligt så tror jag nog att Pappa bara har sett tomteverkstaden i början, och så klart den nya grejen på slutet :) men det var så det skulle vara, magisk tradition.

Annars då kanske ni undrar? Jo, det är bättre än aldrig förr.
Fullt fokus på precis allt just nu, min älskade M och hennes tjejer, mitt jobb, träna, spela golf och allt det andra.

Tänkte dela med mig lite av en underbar sak som hände för några helger sedan.
Mitt hjärta sa "Ta en halvdags semester nästa Fredag, du ska bli överraskad.

Hon hade bokat en övernattning på Bomans i Trosa! Började med en lunch på Taxinge slott, sen en liten tur förbi Etuna, sen vände vi och stack till Trosa :)



Bubbelbad ute, bastu + kall öl, middag och prata, underbart!



Efter middag = kvällspromenad, helt folktomt, helt underbart!



Gjorde samma sak då vi vaknade, ut och strosa i trosa (flåt).
Vilket ställe, som om det inte finns på riktigt.








Tack baby! Det var den ljuvligaste överraskning jag har varit med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0