Vilken sida gäller?


Började prata lite här på firman om det var höger eller vänster som gällde.

- Vad fan pratar han om nu då, undrar du kanske...

Jo, förr i tiden, på 80-talet var höger eller vänster helt avgörande.
Hade man hål i fel öra var man bög, hade man sin synthtofs på fel sida var man bög!

Sånt kunde man alltså avgöra genom örhängen och tofsar på den tiden, helt sjukt, men det var på allvar, jag svär allt på det!

Steffo har sitt hål i vänster öra, jag har mitt i höger, därav frågan.

Jag ville ha hål i örat och synttofs, men det fick jag inte för mina föräldrar.
När dom sa nej till det var det som att hela livet bara slutade, men i dag är jag rätt glad.
Tog hål i örat när jag var 18, för då fick man göra vad som helst helt plötsligt, men farsan vart ju inte överlycklig då han såg det första gången, men han vande sig.

En annan klassiker från 80-talet är......



Hokeyfrillan!
Business on top, party in the back!
Att killen på bilden får ligga mycket är det ingen tvekan om!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0