Mitt i November!

Heppåre! Säga vad man vill men November är ICKE den mest upplyftande månaden på året.
Mitt emellan magihösten och jul lixom, det blir mörkt och folk blir snuviga.

Men mitt i allt detta finns anledning till total glädje såklart!
T ex så är det bara en futtig månad kvar till semester, jag och M nere i solen en vecka, det blir grymt, så det så!

För nästan exakt ett år sedan vart jag gripen av polisen.

- Vi har anledning att tro att du är nakotikapåverkad, sa en ganska allvarlig kvinna i brun jacka och sköna skor.
Ska man ta detta som et tecken på att man är en aning dampad?? Förmodligen.

Det visade det ju sig såklart att jag inte knarkat, men jag var inte så jävla stursk efter den händelsen måste jag erkänna.
Men det blev en bra historia av det hela i alla fall.


Hur går det med hus och så kanske du undrar?
Jo, det går bra! Efter 17 år på BJG så är det dags för mig att flytta till landet, så är det, och jag gillart!
Vi ska kolla på ett hus som har pool, och en BOULEbana på tomten!

Klart som fan att man ska ha en boulebana!
Gräsmattan är precis så där stor så att man behöver en åkgräsklippare.


Ojoj!


Kommentarer
Postat av: Nesse

Haha gillar't!!

2010-11-19 @ 12:20:53
URL: http://www.nilserikjonas.se
Postat av: Jake

Låter nice mannen!. Ge mig ett pra pris på lägenheten så köper jag på dirren

2010-11-25 @ 12:10:17
Postat av: DRC

Jake, du kan få den för futtiga 3 millar, och då får du behålla min magiska fototapet, känns som att sitta i en skog i vardagsrummet!

2010-11-25 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0