Inte sjutton blir man nå yngre i alla fall....

Så är det, tiden går och man åldras. Inga konstigheter och jag har ingen nojja, snarare tvärtom.
Man mår ju bara bättre och bättre med åren, och man blir förhoppningsvis smartare och via sina misstag lär man sig hur man vill vara och hur det ska vara, ganska basic egentligen.

Sen är ju mental ålder och det som står på körkortet en annan sak, visst då?
Blir påmind lite då och då om detta, särskillt eftersom jag har förmånen att jobba med människor som är mycket yngre än vad jag är. Märker att jag inte längre har den benkoll på saker (nya saker) som jag hade på 90-talet, men det gör inte så mycket, försök att slå mig i TP då ungdomsjävlar så ska ni få se :)

Jaha, vart vill han komma med allt detta då undar du säkert? Jo, det ska jag förklara här och nu.

JO! ett tecken på att man inte är 22 år längre är när SVT:s julvärd är född SAMMA år som du är!



Vad fan? Julvärden ska ju vara en farbror som sitter o myser där i fåtöljen och tänder det där förbannade ljuset, så har det ju alltid varit.......

Har inget emot dig André, snarare tvärtom, jag tycker att du är sjukt bra.

Tur att jag inte är hemma på julafton!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Haha Jojo, age is just à number å de..

2010-11-25 @ 22:25:09
URL: http://Www.nilserikjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0