Vilken vecka!

3 dagar i Finland, total magi! Hektiskt och roligt!
Det coola med Finland är ju att man inte fattar ett enda dugg av språket, skumt, det är ju trots allt vårt grannland.



Point = proven!

I går torsdag var det dags att få se det nya kontoret, ojoj vad fint och bra vi sitter nu!









Satan som jag kommer trivas! Kom förbi så bjuder jag på en kaffe!

I går kväll var det fest oxå, ljuvligt väder och riktigt roligt.


Hamburgarbuffè och kycklingvingar, jag = var i himmelen!

Sen var det dansuppvisning!



Jag har för djävla svårt för dansare asså! Men dom var duktiga tror jag!
Somnade 4 i morse, lite trött i dag men det var det värt, sannerligen!

På mitt hotell i Finland fanns det en ismakin, som såg ut såhär.



Det väckte ett minne från 90 talet, ett ljuvligt och magiskt minne, kan berätta mer sen!
Skönt att det finns massa ljuvliga minnen där uppe, och inte bara såna där jobbiga och svårhanterliga minnen och tankar som vart så dominanta på sistone.

Nu = kör vi!

Jaha, så nu sitter jag här och segar i soffan, underbart skönt!
Blir riktigt piano i kväll, PanattaJävel hämtar mig klockan 8 i morgon bitti.

I morron kväll = fotboll och bärs hemma hos Mr Butcher med ett gäng kollegor, det kan sluta i stort sett hur som helst, ska bli sjukt trevligt :)

Bra, nu vet du vad som hänt, och jag kan känna mig lugn!
Vi säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0