Verkar sjukt drygt!

Kollar fyran, handlar om kungen.
Han verkar ha det sjukt bra, men inser att det verkar vara bra jobbigt att vara drottning eller prinsessa.

Varför frågar du?

Jo.........



Vart dom än går så har dom blommor att kånka på!
Det kan fan inte vara lätt, sen lär ju händerna lukta peck oxå.
Kanske därför adliga tjejer ofta har handskar, vad vet jag?

Otän helt enkelt, by the way så lär ju hovets presstjänst kolla allt som skrivs om kungen och så, och om det nu är så att ni läser detta just nu så skulle jag vilja säga till er......

Jag kan tänka mig att ta en dejt med Madeleine! Jag svär allt på att jag skulle göra henne lycklig, dessutom vore jag en grym representant för landet i alla möjliga olika sammanhang, jag lovar!

OK?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0