Tre ben...

Jaha, tänkte dela med mig lite av mina visheter.

Har ju gått igenom en del inigt de senaste månaderna, det har gjort mig starkare och smartare än någonsin, så man får väl se det hela som ett TJÄN? Öh nä! verkligen inte!

Men man får ju anpassa sig, och se till att lära sig av sina motgångar, det där har jag ju nött om tidigare.

Jo, så här ser jag på det hela.

Jag är som en hund....



.... med tre ben!

Suger att bli av med ett ben, och man saknar det där benet så att man håller på att spricka till at börja med, det är svårt att gå och man önskar verkligen att man kunde ha 4 ben igen. Man grottar ner sig i sånt man inte kan påverka, och önskar att man gjort saker annorlunda då man hade alla ben.

- VAAAARFÖÖÖÖÖR HAAAR JAAAG BAAAARA 3 BEEEEN? Buhu....

Men ben växer inte ut, spelar ingen roll hur mkt man önskar att det vore så!
Efter ett tag så lär man sig gå, och sen springa omkring igen, man lär sig leva med sina tre ben helt enkelt.
Då och då kan man sentimentalt minnas hur det var att ha 4 ben, och det är ju okej, jag menar man vill ju ha alla 4 ben!

Så nöter man på, och märker att man vant sig, och har det helt jävla okej med sina tre ljuvliga ben!

Jaha, så var det med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0