Tart piano...

En lördag i soffan efter 3 sena nätter i rad, precis vad jag behöver!
Och det är ju vad JAG behöver som det är fokus på nu för tiden, inte en dag för sent.

Prinsessbrölopp = tevesport!
Fotboll likaså, sen är det US Open i Golf.

TV! Jag gillar dej som sjutton! Tack för att du finns.

Jo, skrev ju om 3 ben härom sistens.
Jag hade fel, ben växer ut!

Det nya benet är lite knögligt och ärrigt, vilket är bra, för när man tittar på det minns man hur det var innan det växte ut. Ärrvävnad är ju dessutom starkare än vanlig hud!

Så är det!

Tills sist vill jag önska Viktoria och Daniel all lycka! (vi kan ta hela den där monarkigrejen vid ett senare tillfälle).



Se nu för fan till att vara uppmärksamma, allvarliga och ärliga, prata med varandra och involvera varandra i ert!
Annars kommer det att gå käpprätt åt helvete, och det vill ju ingen! Tro inte att ni vet vad den andra vill bara genom att gissa, för det är sällan som man tror.

Och tack för att ni ska bo i Hagaparken, den nya vägen som dom gjort tack vare ert feta staket är helt underbar!

Så, all good on the BJG denna lördag. Jag önskar just DIG lycka till, hoppas att du har hälsan.

Kommentarer
Postat av: Martin

Du ska inte vara så bitter. Det klär inte dig :D

2010-06-19 @ 16:44:35
URL: http://martinb.se
Postat av: DRC

Ha ha, uppfattat Martin :)

2010-06-19 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0