Så går vi mot mörkare tider!

Det var sommarsolstånd härom dagen, rent tekniskt går vi alltså mot mörkare tider, hur sjuuuukt känns inte det då?
A ja, må vara så att natten blir längre, men själv går jag bara mot ljusare tider, och det gör junte ont!

Har haft den bästa vecka i mannaminne, fullt ös, rekordvecka på firman, massa sköna privata saker.

Att vara jag = gör inte alls ont.

Sitter och kollar teve, sippar på rött och ser fram emot i morgon, det är ju midsommar!

Annars då? Jo, det rullar på, förvånas över hur saker och ting utvecklas, och hur man kan må som man mår idag efter ha mått som jag mådde förut.

Ljuvligt att må som en prins, känns som att jag fått mina sinnen tillbaks, värdesätter saker på ett annat sätt, njuter av småsaker och är sjukligt mottaglig för allt magiskt som pågår runt omkring.

"I'm ready to say I'm glad to be alive" som en kompis till mig sa!

Så, fullt fokus på NU! Sen får vi se hur det blir.
Om inte annat ter sig framtiden spännande och ljus,

Jag vill önska dig en ljuvlig midsommar, hoppas du mår som en prins / sessa du oxå!

Fridens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0