Lördag...

Somnade 10 i går, helt slut men nöjd!
Uppe med tuppen. Spöregn ute! Kom igen nu då!

A ja, spelar ingen roll, vi ska spela golf! Slapp regn men det var STORM ute!
Det gjorde det hela lite svårt, men jag vann med 4/3 över PanattaJävel, STORT!

Såg en ljuvlig gran som jag nu delar med mig av!


Guds natur = går inte av för hackor! Visst då?

Nu...



En stänkare! Italla = the shit!
Ska snart bege mig söder ut.
Mår bättre än vad jag gjort på 100 år, därför fruktar jag kvällen :) lär bli magiskt!

Den här låten speglar det hela.

Van Morrison – Days Like This

Okej kompis, jag önskar dig en ljuvlig lördagskväll, vem du än må vara! Hoppas att du har hälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0