Dejt med SnyggMicke....

SnyggMicke = min naprapat, har hängt med honom i snart 10 år.
På grund av 2 degenererade diskar ses vi lite då och så och han motverkar gravitationens inverkan och håller mig på benen.

Micke är gudomlig, missförstå mig inte, men han är rätt så hårdhänt.
Själva knakandet och strechandet gör ju inte så ont, men sen ska det knådas, och så fort han hittar ett ställe som gör ont så ger han sig på det med ARMBÅGARNA!

Försöker att ligga still och inte rycka till då han hittar en öm punkt, men det går inte så bra!

I går sa jag....

- Är lite klen, äter antibiotika.
- Aha, sa snyggMicke, då ska vi ta det lite lungt i dag.

-Tjän! tänkte jag, blir nog som en massage på sturebadet!

Öh, nä! Micke blev helt öserländsk och fokade på massa triggerpunkter mellan tår och i händerna!

SATAN!

En punkt hade han och akupentören på firman döpt till "tältpinnen" kan förklara mer en annan gång.....

Så, ännu ett tjän med att vara frisk = normal behandling hos SnyggMicke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0