Charmed life!

Det går bra nu, rysligt bra!
Vart ute och slarvat med kunder 2 kvällar i rad.
I onsdags var det semistädat, i natt var det allt annat än städat!













Ja jävlar! Vilken kväll! Häng hos oss, middag, LIMO!, nattklubb, taxi genom hela sthlm av ngn anledning!
Vet att jag sagt det förut, men jag har verkligen världens bästa kollegor! Ni = TJÄN! Men varför ska vi alltid köra allsång när vi är ute på krogen?

Sannerligen en magisk vecka!



Fick upp loggan på firman i går också, elegant!

Jaha, så nu sitter man här med ett dumleende på läpparna och känner att livet är en ljuvlig sak!
Just hällt upp en stänkare, kanske kommer att fylla på den lite, vansinnigt skönt med en kväll i soffan, bara jag och en stänkare! Wa wa we wa!

Vaknar i morgon starkare än någonsin, helgen blir grym med massa skönt, t ex ska jag och pappa spela en golftävling på söndag.

Jaha, det var allt för nu.
Jag önskar just DIG en helt underbar fredagskväll och hoppas att du har hälsan.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Med en sån logga borde du kunna tävla ut/ge bort premium medlemskap! ;)



That would be nice!

2010-06-19 @ 13:09:01
Postat av: DRC

Mmm, man kan tro det, men nu har vi ju bränt alla stålar på en fet logga, så nu måste vi ta betalt ju!

2010-06-19 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0