Jack...

Förra veckan bjöd chiefen med mig på whiskyprovning.
Föga anade jag innan att det inte var whisky i allmänhet, utan Jack Daniels i synnerhet det gällde!

Ojoj, jag är ju förtjust i Jack, men vet inget om det, så det vart ett sjukligt tjän må ni tro!



Det finns massa olika Jacks, jag är demokratisk så jag gillade alla, och drack alla!


Det var en sjukt skön snubbe där som berätade allt om Jack Daniels.



Det här mina vänner är alltså jag och Mr Jeff Arnett, Master Distiller på Jack Daniels.

Kan han hålla i en flaska whisky på ett elegant sätt eller vad?

Jeff är en sann Southern Gentleman bosatt lite utanför Lynchburg i Tenesee.
Det inte han vet om Jack Daniels är inte värt att veta.

- How many are there working at Jack daniels frågade ngn..
- About half of us, sa Jeff och skrattade högt.

Försökte mig på den där på egen hand, det gick ju inte ngt vidare.....

- Hur många är det som jobbar där nu?
- Ungefär hälften....

Fail!

Annars så? jo man är ju massivt förkyld, sitter upp och sover, vilket är sjukt inigt.
Men, det blir bättre, nu är det helg och jag laddar inför en sann superfredag!

Trevlig helg nu!

Kommentarer
Postat av: Jake

Jag och Jack är bra kompisar, även John har haft ett längre förhållande "I believe nicotine plus caffeine equals protein."

2009-10-16 @ 16:23:50
Postat av: Anonym

VA!? det tror ju jag oxå!!!

2009-10-16 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0