När fan blev klockan 10 sent?

DRC brukar nöta om att han inte är 22 längre, här kommer ytterligare ett bevis på det.

Frågan jag ställer mig är, när faaaan blev klockan 10 sent?

Vaknar en lördag, klockan ät 09:54.
- Satan vad sent det är, halva dagen är ju fan borta! (förväntar mig lite mothugg här från folk med insyn i att då och då är det sovmorgon på Bjalsgatan).

Klockan är 21:55...
-nä, om man skulle ta och borsta tänderna, det är ju trots allt en dag i morgon oxå.....

När DRC var ungdom fannse det en stolthet i att vara uppe sjukt sent och att sova till 3 på eftermiddagarna.
Så är det inte längre, sanna mina ord!

Nog om detta, det är strålande sol, det är påskvecka, DRC mår som en prins!
Den här veckan blir storstilad, det känner jag på mej!

Många hör av sig och undrar hur det går i squashen, det är otroligt spänande!
8 -8 i matcher, 36 -36 i set! Vårsäsongen pågår till sista Maj.

Då säger vi så, hej då.

Kommentarer
Postat av: fru P

nä? du tar väl aldrig sovmorgon?

2009-04-07 @ 07:57:56
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: DRC

Jo Fru P, det händer, oftast på juldagen men det är oxå enda gången......

2009-04-07 @ 08:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0