Vilken fest det var....

DRC var på Berns i lördags, min nya firma hade fest där.
Oj vilken fest det var, massa artister och grejer som jag lyckade missade då jag minglade som en jefvla galning och mest var ute och rökte och talade med en massa sköna människor!

Kom i säng 04, det mina vänner hör inte till vanligheterna längre.....

Hur metrosexuell är inte DRC då......



Det var folk som sminkade där, jag satt mej ner hos en sminktjej....

- Frescha upp mej tack, sa jag.
Och det gjorde sminktjejen verkligen.
Sen glömde jag ju bort att jag var sminkad rätt så hårt, så jag sov med smink, hajjar inte varför alla tjejer tycker att det är så jobbigt, det gick alldeles prima, har aldrig vart så vacker när jag vaknat förut.

Nu = fokus rubbet den här veckan.
Har vart dumförtjyld så det har vart ont om sport på sistone, men på onsdag ska jag spela squash mot den beryktade PanattaJäveln, var så säkra.....

Kommentarer
Postat av: Fru P

SFB!

2008-09-30 @ 22:14:25
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0