Trenden är bruten....

Ni kanske undrar varför den rutiga clownen har varit så passiv i sitt skrivande om Squash på sistone?
Jo, det är så här att PannatJävel vunnit 4 gånger i rad! Fram till i morse :)

Trenden är bruten! tack o lov! fem i rad är gränsen lixom.....

Så var det med den saken!

När jag gick till jobbet i morse, log världen mot mig!
Solen sken (bra för då får jag använda mina nya solbrillor) träden på Karlavägen är ljuvligt ljusgröna!

Som om inte det räckte så är det någon som har planterat 1 miljon tulpaner i alla möjliga färger oxå, fantastiskt! Tack till dig du mysko tulpanplanetrare!

Nu en annan sak..... minns ni när MJ var kungen?

image57

Den rutiga Clownen minns! och jag vill passa på att tacka dej MJ! För alla fiiina låtar.

Kommentarer
Postat av: Fru P

Jag tycker han var kungen när BAD plattan kom. Det var hans absolut bästa tid!!!

2008-05-12 @ 16:57:55
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0