Jobbigt....

Den rutiga clownen är sedan barnsben totalt beroende av Lypsyl!
Denna ljuvliga uppfinning kan inte jag klara mig utan!

Så tänk er vilken panik jag fick då jag i går efter 4 hål på golfbanan märkte ett jag tappat min kompis!
Det vart 3 timmar i helvetet! Väl hemma grät jag nästan av lycka då jag fick smööörja igen!

image59

Från och med nu kommer den rutiga clownen packa ner ungefär 40 stycken lypsyl i golfbagen!
Hur golfen gick? Jo, Panatta fick se sig besegrad igen :) (3 i rad nu broder)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att man inte är ensam att vara beroende av lypsyl. Det bevisar ju motsatsen till alla som säger att man inte kan vara de.

2008-05-12 @ 13:54:30
Postat av: Den rutiga clownen

Lypsyl och Heroin = i stort sätt samma sak! (då det gäller beroende)

2008-05-12 @ 14:43:40
Postat av: Fru P

Jag är också beroende. Men av läppglans. Gud va patetiskt det låter...

2008-05-12 @ 16:58:30
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0