Den rutiga clownen = trasig!

Mhm, klart man sabbade ryggen efter sin första joggingrunda i de nya skooooorna!

Nej PanattaJävel, det är den gamla krigsskadan samt åldern som gör sig påminda!
Så idag, kroniskt sendrag i vaden och en rygg som gör ont och är stel.

I går stod jag och väntade på en kund, då tappade jag mitt paraply, kunde ju inte böja mej ner så jag fick be en farbror att hjälpa mej att plocka upp det......

Som sagt så många gånger förr, den rutiga clownen är inte 22 längre!

Nu = 2 dunderpiller och svimma!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Häng dig i en ribbstol o bli som folk vetja!

2008-05-21 @ 22:52:24
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej Bror

Fin blogg!!!!....Stackars dig...hoppas det blev bra med pillren.

2008-05-22 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0