ont om inlägg...

Min kundtjänst har blivit nedring då det inte kommit ett enda inlägg sedan i fredags!
Jag säger, sorry.....

Men nu var det så at jagg i lördags var så schleten efter en något uttragen after work, så om jag skrivit något hade det sett ut ungefär så här....


SSDOFSDDFSOJ FSÅDIFJW AIOERJ FSDFIJ  FOIIJDF ÅWOIRER ODISFJ AÅSOIFJ   AÅEOWIRJ

Och då hade ni ju inte hajjat ett smuuul....

Sen i söndags var det uppladdning inför squash som gällde, min ärekrival Panatta gav mej en riktig omgång, trots att jag vann så var detta den värsta timma jag någonsin spenderat i en squashhall!

Herregud vad det var jobbigt!

Så efter det kunde jag inte röra mina armar, så det vart inget då heller.

I går var det bandy, så jag kunde inte koncentrera mig på ngt annat än det!

Frågor på det? OK, då köör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0