Galant villa...

Jo, jag ska ju dra ner till Spanien på Söndag! Ska spela lite golf med ett gäng sköna schnubbar.
Jag skulle inte satsa några pengar på mej, efter 7 veckors golfkurs kan jag inte träffa bollen längre....

Vi ska bo här....

http://www.nordicarentals.com/property885.htm

Jag tror det kan bli ngt! Synd bara om den stackaren som ska dela rum med mig! Den rutiga clownen är bra på att snarka :) särskillt om jag tagit mig några stänkare, och några stänkare lär det säkert bli!

Myschan håller som bäst på att fålla upp mina nya galanta golfbyxor som jag fick i present av min sambo.
Så även om jag spelar som en kratta så kommer det att se ut som att jag spelar som en kung, alltid något.

Ska vara på Arlanda 06:00 på Söndag, känns det OK? nä! men vad ska man göra om man vill hinna med en runda då man kommer fram? Ja just det, man drar i svinottan.

Vad gäller när man flyger? just det! Bloody Mary! det är beviseligen bra för både själ och hjärta.
 

Kommentarer
Postat av: Fru P

Oj oj oj. Ser galant ut. Wish you a pleasant journey dear.

2008-03-04 @ 22:03:32
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0