Västerås..

Den rutiga clownwn var i västerås, min kära systerdotter Lina tog studenten!
Det var som vanligt sjukt trevligt att få vara gäst hos familjen Bergstöm!

Dagen efter = golfhelg med grabbarnam PanattaJävel hade styrt upp allt perfekt.
Fredag morgon, jag hade ont i halsen, körde Ipren och spelade på, låg 2:a.

Lördag morgon, sjuk som en gris! Harnte vart så sjuk sen jag var en liten rutig clown.
Så jag låg på hotellrummet hela dagen i stället för att lira golf med grabbarna.
På kvällen var det fotboll, jag låg på hotellrummet.....

Jevla skit!

Risig tajming, men vad ska man göra?

I dag är det midsommar, sill o nubbe o allt det där, det blir trevligt.
Och sen går vi mot mörkare tider igen... VA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0