Söndag....

Den rutiga clownen har tagit det sjukt piano i dag asså! Jag är duktig på att nöta soffa må ni tro!

Var på fest hos min kompis Sandra igår, hon fyllde år.
Det var sannerligen trevligt, jättegod mat (och dryck) på vägen hem var jag in på Storstad och sa hej till grabbarna, vart lite lack på bartendern som jag tyckte kunde bjuda på fanta som jag skulle ha o resévinet, så jag dricksade 30 spänn på en läsk! Jag är läskig att ha att gör med då jag är lack med andra ord....
Träffade Grefvens bryscha oxå, det är sjukt så lika dom är!

Sen = ramla hemåt, kaffe på 7-11, ja, en skön lördag kväll / natt vart det verkligen.

Nu är frågan om man ska dra en fräsh sallad till middag, och med det menar jag en fet jevla PIZZA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0