TV is the shit....

Även om det må vara så att det ibland inte finns ngt bra att se på trots att vi har 40 kanaler är TV the shit!

Jag läser inte böcker, men är ändå sjukligt allmännbildad! allt detta på grund av TV! så är det, det är sanningen!

Just nu är det ju Entourage på Onsdagar som regerar! vilken serie alltså! Jag menar Johnny Dram, eller Ari Gold.... vilka sköna schnubbar....
Jag blir nästan avis på de som inte sett ett enda avsnitt o kan gå o hyra de två första säsongerna på en helg!

Det var vad jag gjorde med ettan o tvåan, det var magiskt!
Klämde även säsong 2 av 24 på en helg, det är i sig en bragd, det håller ju lixom på i 18 timmar! men jag hann! och jag njöt!

Ibland skulle man ju vilja ta bort lite minne, som att man kunde ta bort att man sett sopranos!
Sen tar man lite semester o drar 6 säsonger på raken, det vore sjukt najs!

Men man måste se till att skriva ner attt man ska göra det innan man raderar minnet, annars vet man junte att sopranos finns lixom.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0