Retards....

Det är ju Onsdag = squash.....

Pannatta låg i ledning med 2 - 1 i set, 6 - 6 i fjärde! mitt i en boll knackar det på glasdörren bakom......

Jävla retards! man knackar när bollen är död! hajja det era luuuuder!

Annars var det en smärtsam match, panatta träffade mej med bollen en gång, det sved!
Sen duttade han till mej "där nere" med sitt rack,av misstag så klart!
Det var inte hårt, men rädslan gjorde att jag stelnade till, och förlorade poängen, ni vet den där rädslan man har precis innan det börjar göra sjukt ont om man fått en smäll eller dylikt på pungen.......

Sen sprang jag bokstavligen in i väggen oxå, så min högra axel är öm, annars avr det som vanligt helt fantastiskt att spela mot denna squashfantom som går under namnet Panatta eller PanattaJävel!

Fundera på att skita i att suga i mej en röd marlboro innan vi spelar, undra om det är en bra eller dåliig idé?

Kommentarer
Postat av: Fru P

BRA idé.

2008-01-16 @ 11:24:08
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0