Paradigmskifte?

Jaha, så har man vunnit över Pannata (tidigare känd som PanattaJävel)  2 ggr i rad! otroligt! det har nog aldrig hänt!
Dagens match var sjukt jobbig! 45 minuter, sjukligt jämnt!
Asså att man kan bli så trött av att springa omkring i det där lilla rummet.... otroligt!

Onsdag = ny match, då kööör vi så det ryker!¨

Bra att jag vann i dag, för igår var det andra bullar!
Jag och min sambo åt lite middag o drack BIB, sen spelade som vi brukar chigaco, hon vinner nästan alltid! (jävla skit), sen sa hon - Ska vi spela schack? Haha! tänkte jag! för jag brukar nästan alltid vinna, men.....

Hon vann 2 ggr i rad, vad är grejjen med det lixom!? usch! 
Vart lite på äschlet, och kollade lite TV, dom visade Rocky 4, vilken film! Ivan Drago slår ju för tusan ihjäl Apollo i början av filmen...... 
Men Rocky styr upp det hela efter hårdträning på den ryska landsbygden.

Stallone, vilken kille alltså....
Lite tidigare i går visade TV4 film "Over the top"!

Tror den kom 1987, och då var det den bästa film jag sett i hela mitt unga liv!

Hawk (Stallone) kör lastbil, det gör han bra! Sen har han en annan talang oxå, nämligen att bryta arm!

Det är ngt slags VM, där kan man vinna en helt ny lastbil! En elak stor jävel som heter Bull vill oxå vinna! han ger Hawk en smocka så att han får näsblod, men Hawk vinner i alla fall! 

Hawks son bor hemma hos en elak rik snubbe, som har massa stora livvakter som Hawk spöar mest hela tiden.

I slutet får ju såklart Hawk tbx sin son, o den elaka mannen ser ut att bli rätt snäll, han nicker så där förstående då Hawk vinner, o håller sin son i sin famn.....

Sen kvistar dom iväg i sin nya lastbil o allt gick ju bra! fast man är orolig hela vägen fram tiill slutet!

En annan bra grej med den här filmen är ledmotivet, "Meet me half way" med Kenny Loggins! jag hade singeln! vansinnigt bra tyckte jag då! jag var i min ungdom rätt förtjust i smäcktande ballader (det sitter i lite nu oxå faktiskt)

Undra vad Kenny Loggins gör i dag? 
Nä, nu ska vi äta köttfärsås o sen kolla en film, sen är det måndag! 

 

Kommentarer
Postat av: Panatta

Sakta i backarna nu. Paradigmskifte?? Varför inte tur?
En sak känns dock lite oroande...först vinner du inte en match på, vadå 2000 år? Sen börjar du med den här bloggbusinessen och vinner två matcher i rad!
I offentlighetens ljus är det DU som är okrönt squashkonung och inte JAG! Well, på onsdag återställs ordningen så sant som jag heter Panattajävel.

2008-01-13 @ 19:30:45
Postat av: Pappabello

Guttagutta goes digital! Sweet!

BTW har hör att Kenny Loggins är stor i Japan fattis. http://www.kennyloggins.com/forum/index.php

2008-01-13 @ 22:11:08
Postat av: Knalin

Ska ru ta över efter Nils-Petter eller?

Nu jävlar är han het! Vann du igen asså? Skööööönt.

Ses imorrn hörru.

2008-01-13 @ 22:26:02
Postat av: Anders

PanattaJävel, jag trodde det fargick med all tydlighet att det var en bragd att slå dig i Squash! Till skillnad från golf, där du får bita i gräset nästan var gång (haha, bita i gräset)

2008-01-14 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0