På spåret...

I kväll är det dags igen, På spåret 20:00 på ettan! STOR tv underhållning!

Filip och Fredrik ska vara med i kväll! Jaghar aldrig vart så förtjusta i dem, tycker de är lite väl tillgjort Dampade på ngt vis, så jag kanske är lite partisk!
För sist de var med var det fan inte bra alltså! Jag trodde de var 2 smarta grabbar, men tji fick jag!
Så i kväll vill jag verkligen att ni snäpper upp er riktigt ordentligt! OK? ska vi säga så? Bra!

Kolla in den här mysgubben då? Elegant måste jag säga....

image23

- Hej hej, det är jag som är Ingvar,  likt en rutig clown är ja en riktigt cool nörd!

Kommentarer
Postat av: fru p

konstigt att fira fredag utan på spåret eller lets dance... ligger i sängen redan ihopklämd mellan två andra tjejer... trötta o sjuka som alla är så blir det tidig sänggång. tråkigt. vi har iaf badat o solat idag. alltid något! hälsa ingvar! o så får vi se om du kommer ihåg o smsa om vem som åkte ur kvällens lets dance... kramar.

2008-01-25 @ 20:25:19
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0