nä, om man skulle ta o.......

.... tänka på refrängen?
Ska gå o gymma! det är ju fokus träning nu i 8 veckor! min kropp är i chock, den hajjar noll!
- hörru, varför är vi ute o traskar runt i hagaparken för, klockan är ju fan bara 7 på morronen, det regnar och det är isigt, har vi vart ute o krökat o gått vilse........

Frågan är befogad, efter ingen träning, skräpmat och 1000 öl i veckan de senaste 7 åren kan man ju hajja att kroppen inte riktigt hajjar vad som står på..... men den vänjer sig säkert snart, får vi hoppas.... för det är gruvligt läskigt då ens egen kropp talar till en, särskillt så där tidigt på morronen då det är alldeles mörkt o regnigt....

I morron bitti ska jag mötta min nemesis i squash igen! Han heter Panatta, men jag brukar kalla honom för Panattajävel, för han vinner hela tiden. Han är snabb som en iller och har en äcklig förmåga att lägga bollen precis på det ställe jag för tillfället ej befinner mej. Och jag, som den rutiga clown jag är, lägger sånna sköna lagomt höga bollar precis där PJ står, inte undra på att man torskar lixom....

Men, det får vara slut på det nu, visserligen är jag en god förlorare, och jag upskattar motionen även fast jag inte vinner, men jag som alla andra vill ju oxå vinna, ngn gång då o då räcker......

En skön grejj är att jag iaf ser sjukt kompetent ut när vi spelar squash (har jag intalat mej), har kittat upp me strumpor o pannband me logga o allt, killen som jobbar i squashhallen måste tycka att jag är den värsta nörden på dennna planet! särskillt då jag var på väg att köpa glasögon häromdagen, fast han sa att jag så kompetent ut då jag provade dom, men det var nog privisionen som talade....



Kommentarer
Postat av: Skalle-Walle

Go Anders... vi ses på puben...det blir inget mer gym för dig.

2008-01-10 @ 17:04:19
Postat av: Grevén

Jag vill se lite bilder från gymet!!!

2008-01-11 @ 09:10:38
Postat av: Anders

Det är fotoförbud där.....

2008-01-11 @ 09:28:55
Postat av: Micke

Önskebild: Clownen i tajta cykelbrallor utförandes en knäböj. Gärna med squashbrillorna på.
Stekhet!

2008-01-11 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0