Mina kvarter......

Jo, jag trivs ju så bra i mina kvarter!
Jag menar killen på 7 -11 som häller upp mitt kaffe så fort han ser mitt fagra anlete komma in i affären!
- Liten kaffe i stor mugg, 14 bagis.....

Det iniga är om jag mot förmodan inte skulle vilja ha kaffe en morgon, men det är bara att bita ihop o dricka!

Sen är det ju Puben, oxå känd som pubba, det är som alla vet bra skit!
Nu för tiden (eftersom man inte är 22 längre) är det 1 dag i veckan med bärsch som gäller, om inget utöver det vanliga händer!
Den här veckan vart "Bärschkväll" i går! Vi hade tagit ngra glas med jobbet, och då var det lika bra attt ta några staro på puben innan man kvistade bort till Bjalsgatan.....

Måndagar har alltid vart en bra dag för bärs! Förr i världen, i min ungdom jobbade alltid Matilda och Jenny på måndagar, nu för tiden är det Ninni och Freja!
Jävla bedårande unga damer må jag säga, och trevliga oxå!

Så här ser dom ut!

image19

På puben kan nästan vad som helst hända! I går satt jag där och tog det allmänt piano, då VIPS! helt utan förvarning stod det en talrik framför mig! På tallriken = Panacotta......
Jag menar, vad är oddsen på det? Det var helt sonika så att kocken tyckte jag skulle ha lite Panacotta....

- Aha, nu är den rutiga clownen här, klart grabben ska ha lite panacotta.....
Jag säger, Tack kocken!

Så här ser han ut......

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0