Mina kvarter....

En rutig clown = älskar sina kvarter!

Jag har bott på samma adress sen 1993! det finns enligt mig ingen bättre plats att bo på än Bjalsgatan!
Jag är ju som många vet sjukligt konservativ, så jag gillar då saker och ting är som de alltid varit.

Det är fantastsiskt att man hejjar på grabbarna på Kemtvätten när man går förbi, eller att en del kan mitt kundnummer på videobutiken, sen PUBEN! men den har jag ju redan talat om!

Bjalsgatan for life, det är allt jag har att säga om den saken.......

image11

Kommentarer
Postat av: Fru P

Gu' va' du tjatar om Bjalsgatan...

2008-01-17 @ 13:17:06
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Anders Ingvar

Man kan aldrig tjata för mkt om Bjalsgatan.....

2008-01-17 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0