Man är som sagt inte 22 längre.....

Ja, jag måste erkänna att jag börjar bli lite mossig!

Det där ljuvliga programmet på spåret på SVT! För bara 5 - 6 år sedan tyckte jag det var sjukligt trist och tråkigt, men nu! nu är det guld värt!

Men det är inte det som bekymrar den rutiga clownen!

Nä, det är ett program som går på TV4 +, nämligen "Koloniområdet Iris"
Jag tycker det är skitbra! Det gör lite ont att erkänna det!

Programmet handlar om ett gäng människor som har varsin liten stuga med trädgård som dom duttar med.
Vad ska man säga.... det duger ju egentligen inte,  men jag är inte den som sticker under stol med saker och ting!

Men vad är det som händer när man inte är 22 längre?
Man gillar plötsligt saker som man tyckte var vidriga och äckliga för 15 år sedan!
Är det så att smaken blir bättre när man blir äldre? Eller kan det vara så att man trubbas av?
Att smaklökarna är färre, att man har mindre hjärnceller nu än då man var ung?

Jag tror och hoppas på att det är smaken som blir bättre! Men jag kan inte garantera att det är så....

Kommentarer
Postat av: garbo två

Ja, det händer något med åren ...vad det är vet jag inte. Jag tittar också på Kolonilotten Iris.Så har jag erkänt det, Lite mysigt program si så där och På spåret där kan jag till och med se reprisen.

2008-02-05 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0