Konstigt...

När man är hemma o är sjuk är det trist, trist som fan!
Skumt egentligen, för jag (som är en lat snubbe) kan utan att skämmas ligga i soffan en hel helg!
Det är då grymt skönt och jag är stolt om jag lyckas med att inte gå utanför dörren!

Men nu, när jag är hemma från jobbet är det sinnesjukt tråkigt! Varför är det så egentligen?

En annan konstig sak som jag kom på!
Svenska artister som är sjuuuukt stora i Sverige misslyckas helt då se lanseras utanför landet.
Visst är det skumt!? jag menar, antingen är det bra skit eller så är det inte bra skit, vart man än bor.......

OK, det är ju en del som det går bra för oxå, Roxtte o ABBA och så!
Men hur sjutton kommer det sig att inte Kent är sjukt stora ute i den vida värden?
Är det bara så att vi är patrioter och gillar dom bara fär att dom är Svenska? Förmodligen!
För om dom nu är så sjukligt bra som en del tycker, vore de ju MASSIVA jorden runt......

En annan konstig sak är hantverkare.....
Särskillt römokare..... man kan väl för fan inte fakturera 1 250 spänn för 10 minuters jobb! Nä, nu vill jag se en skärpning! är det uppfattat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0