Kombinera mera....

Jaha, så var det söndag kväll igen då.....
Men det känns OK, det var en lugn o skön helg!
Panatta gick o blev förkyld så det vart ingen squash i dag, så om ni väntat på ett spännande matchreferat, så har ni väntat förgäves.....men det går fler tåg, som på onsdag till exempel!

Jag har kollat på skidskytte i helgen, vansinnigt kul att titta på!

Bra koncept! man tar en sport som inte vart intressant sedan Gundes dagar (skidåkning) och kombinerar den med en sport som aldrig varit intressant (skytte), och VIPS! världens roligaste sport (nästan!)

Jag säger, kombinera mera då det gäller sporter som är trista i sig själva!

Hästhoppning tycker jag är vansinnigt tråkigt! kan man inte kombinera den med något annat trist?
Typ tennis kanske! oxå en sport som inte vart kul sen Stefan Edbeg la av!
Ja, det kan nog bli kul tror jag! detaljer och regler får jag be att få återkomma med!

Backhoppning, oxå sjukt trist! kombinera det med lerduveskytte! hajja en finne eller japan ( för dom är bäst på skidskytte) som hoppar ut för den där dumma backen med en hagelbössa i högsta hugg, och så kommer det en skur lerduvor flygande!

Jag hoppas innerligt att ingen missade På spåret i fredags! ja ja, Let's Dance är ju oxå OK men......

Och ni ungdomar därute, ta nu o lyssna ordentligt på den rutiga clownen.....

Nej, Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg är inte mossiga gamla gubbar! Nej, dom är trevliga väluppfostrade och eleganta gentlemän som verkligen vet hur man leder ett TV - program av klass och stil!

Neeeej! dom där 2 Triple and Touch killarna är inte läbbiga (jo lite) NEJ! dom är sjukligt duktiga musiker, hela jävla The Railers (bandet heter så) är galet bra! dom kan alla instrument på planeten, så är det bara!

Sen är den där tjejen som spelar trummor rätt söt oxå :) vilket är något man inte kan säga om alla trummisar.....

Se bara här nedan på Iron Maidens trummis..... söt? U be the judge....

image18

Kommentarer
Postat av: SkäggMike

Jag tror att du är inne på något när det gäller backhoppning och lerduveskytte där. Men att det skulle vara backhopparen som har geväret, ställer jag mig lite tveksam till. Tänk dig istället att det står någon jävel i backen med bössan istället, och försöker träffa backhopparen. DÄR har du en sport!

2008-01-21 @ 11:46:07
URL: http://www.gallimatias.se
Postat av: fru p

är trummis tjejen söt? herregud va du är konstig ibland...

2008-01-22 @ 10:58:38
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0