Hundägarretards......

OK, jag undrar, vad är grejjen med hundägare?

Jag har inget emot hundar egentligen, men deras ägare är till 99% retards......

Häromdagen då jag i grisottan var på väg, och går ner för vår allé på Bjalsgatan står där en farbror med sina två luder till hundar, hundarna gör sina behov, precis bredvid står det en skylt......

Skylten upplyser med extrem tydlighet att hundar inte ska rastas just där, men det skiter farbrorn i!
Vad är GREJJEN! nästa gång ska farbrorn få den där skylten och sina två hunder upptryckta i anusch.

Sen är det ju det där med att koppla djuren.....
Mig vetligen är det alltså koppeltvång i den här stan...

- Kom hiiit Karo, står det en kärring o skriker, det skiter Karo i o springer fram mot ngn stackars människa....

- Var inte rädd, Karo är inte farlig, säger hon när hon då hon märker att Karo skiter i vad hon säger.....

Skit samma om hunden är snällare än Ghandi, jag vill inte ha med din äckliga blöta och hoppande hund att göra.
Sen är det ju så att folk blir angripna oxå, av lösspringande hundar. man kan väl skafffa ett sånt där långt koppel om man vill ge sin jycke lite mer frihet?
Nä, hundägare of the world, nu vill jag att ni skärper till er! Om ni inte gör det ska jag ge mig in i politiken o se till att hundar innanför tullarna = FÖRBJUDET!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Skott i nacken på folk m lösa hundar.

2008-01-17 @ 10:54:55
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Stoffe

MEN FRU P!!!
Om vi skjuter folk med lösa hundar kommer de redan lösa jyckarna att förvildas, skapa flockar med fritt jagandes vildhundar! Möjligen muteras de också - se I am Legend. Livsfarligt!

2008-01-17 @ 12:18:46
URL: http://shallowdreams.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0