Get...

En rådjurshona kallas GET! vad är oddsen på det lixom? dagen har hittils varit helt enastående! vi åt lunch på ett ställe där det var kombinerat mat och frisör, så jag passade på att fixa lite high lights medan jag glufsade imej lite lunch, det vart sjuuukligt elegant! jävla praktiskt det där med sånna comboställen måste jag säga! tänk om dom kunde öppna ett gym på pubba! då kunda man bli på äschlet o vältränad på samma gång! hmm, tror detta kan bli stort asså.....
Man kanske borde dra några staro på pubben i morron..... förvisso är det fokus träning o hälsa i 8 veckor, men jag kan göra några sit ups mellan ölen! passa på me lite knäböjj då man tar en cigga!
Det blir fan det nya 2008, kombinera! heeeela tiden!

Annars är det foookus rubbet 2008!

Kommentarer
Postat av: J

Inkluderar rubbet även chatten?

2008-01-10 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0