Bihåleinflammation i 10 år!

Mjaha, så var man o gymmade i går efter jobbet!
Säga vad man vill, men den rutiga clownen är fan bra klen om man jämför asså!
Lyfta vikter är ju egentligen bra dumt! man står där som en tönt o tar i! sen väntar men 30 sekunder o kör igen! Det är just dessa 30 sekinder jag tycker känns extra pajjiga! vad ska man göra lixom, jag står där o ser sexi ut, tittar där ingen människa finns, och väntar......

Nåväl, det blir nog bra det här ska ni se!

En intresant detalj inträffade i bastun. Jag gillar att basta, riktigt mkt! så jag köööör! och kör hårt efter ett visst uträknat schema....
Först längst upp, tills jag mår ganska illa, då går jag ut och chillar lite för att sedan ta en svaaaaal dusch!
Efter det är det längst upp som gäller igen! sen upprepas chilla o dusch.....
Sen, tar jag en sväng på bänken längst ner, för att avrunda lite snyggt.

I går var jag i stort sätt klar, då en annan man kom in i bastun, inget konstigt med det, men....

mannen säger...
- jag drar på lite vatten, så det blir lite drag.....
- ja gör det, säger jag......
- Jävla förkylning asså, säger mannen...
- ja,det ligger ju lixom i tiden :)

Och nu tänkte jag att vår lilla pratstund är över, vad mer har vi att tala om lixom......
Men där hade jag gruvligt fel.....

- asså, jag har haft bihåleinflamation i 10 år! fortsatte han....
- åh fan.....

- Ja, du vet jag var på läkarundersökning......

Sen fick jag veta att denna man inte tagit penecilin sen han var 8 månader och hade 43 graders feber, att han aldrig haft ont i huvet och inte ens tagit en alvedon.
Läkaren hade sagt att hans bihåler var sjukligt igentäppta, att man kunde se slemmet.....

- åh fy satan, svarade jag artigt.
- jag fick en jävla hästkur vettu, men det vart inte mkt bättre, så haf fick en till o då jävlar! det var fan snor o slem överallt.....

Mannen andades in, jag såg min chans att sticka ur bastun.....

Nu vill jag inte bli missförstådd, jag gillar att småprata, men helst om väder eller kanske sport eller dylikt.....
Nu fick jag höra om sjukdomar av en främmande man som dessutom var naken....

Nåja, så farligt var ju inte det, men om ni minns så var jag ju på väg ur bastun, nu fick jag köra 10 minuter extra, jag höll på att tuppa av när jag kom ut! Jag fick sitta där i duschrummet o chilla i typ 10 minuter, jag var illa däran!

Sen kom jag hem, då var det antikrundan på TV, jag gillar antikrundan!
Men, att det kommer typ norr om 1000 pers på varje ort med sitt skräp lixom.......hajjar dom inte att det bara är just skräp? (i 99% av fallen)
Och att folk blir så glada att dera ljusstake är värd kanske upp till 5000 bagis om man hittar rätt köpare! Vad är grejjen lixom? 5000 spänn! man kan ju inte sluta jobba direkt!

kannske är det så att jag är avis..... jag kollade runt lite där hemma, vi har typ inte en grejj som är värd mer är ngra hundringar!  Bortsätt från min golfutrustning, den är ta mej tusan komplett, måste vara värd mer än en kinesisk skål från mingdynsatin i gott skick......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0