Århundradets match.....

I morse var det ju squash mot Panatta, eller panattaJävel som jagg brukar kalla honom bakom hans rygg!

Scenario, klockan är 07:00 två kombatanter står beredda och laddade till tänderna (jag med mitt eleganta pannband på).

Ingen kunde i detta skede i sin vildaste fantasi förstå att denna squashmatch skulle gå till historien likt OS hockeyn i Lake Placid.....

Pannnat rivstartade, vann första enkelt och andra med lite mer motstånd, sen vaknade den rutiga clownen och vann tredje.....

Fjärde set var hårt, mkt hårt, publiken var i extas och jag stod som segrare då röken lagt sej!

Det blir skiljest, först till 5! det är nu miraklet sker... jag vinner med 5-1 och VINNER hela skiten!
Fantastiskt tycker jag!

Att vinna över Panatta (tidigare känd som Panattajävel) är stort, mkt stort!
Men en sak som är ännu större är att han inte slog mej med sitt rack en enda gång!
Han lyckade inte heller träffa mej med bollen, fast det var nära! Jag kände vinddraget av en hård jävla smasch precis vid mitt vänstra öga.....
Så jag kanske ska slå till o köpa de där glasögonen i alla fall, trots att jag kommer att se ut som en nörd, men en COOL NÖRD!

Kommentarer
Postat av: Petronella

De riktigt coola nördarna har inte glasögon. Se bara på mig!

2008-01-11 @ 15:33:56
URL: http://nellan.net
Postat av: Anders

Men du P Dogg, hur ofta kommer det bollar susandes i 1000 km/h mot ditt ansikte?

2008-01-11 @ 15:44:13
Postat av: Johan

Men är det tillåtet att nicka i squash?

2008-01-11 @ 16:13:21
Postat av: anders

det vet jag ej, men jag rekomenderar det ej asså.... om man inte har glasögon då vill säga!

2008-01-11 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0