64 bagis...

Asså, är det ok att ta 64 spänn för en Staro nu oxå?
Tydligen, för så är det på pubba nu för tiden, vad är gerjjen med det egentligen? Jag frågade, tydligen har dom höjt skatten, - ser du skattn, brukar grefven hojta.... ja, nu ser jag den ta mej tusan rätt så tydligt!

Koalitionen för Sverige.... var det en så bra idé eller? näääää! skulle jag vilja säga......

Högre skatt på Staro, snus och röda Marlboro.... är det ngt du vill säga till mej Reinfeldt..... dom kan väl höja skatten på mjölk i stället.... inte sant....!

Jaja, det är junte så farligt, men om man tänker sej att man dricker 100 000 staro, så är det ju en halv mille lixom....

OK, fokus annat är bärs o cigga! jag hajjar vinken.

En av de finaste sakerna med att det är helg är att man får ta TUPPLUR! har just vaknat efter riktigt kompetent sådan, fantastiskt.....

På Spåret, ojoj vilket prgram, dom borde få en Oscar även om det inte är en film!
Karlstad tog man ju på 10, jag har ju bott där :) men Nairobi.....
Vi hörsch, jag har inte en aning om Afrika asså, vet vart sydafrik o Kongo ligger, sen är det blankt!
Fokus Afrika 2008, jag ska lära mej allt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0