Nä, om man skulle bli lite på äschlet då...

Nu tar den rutiga clownen snart o kvistar ner på Grodan Sergel!
i baren, en trevlig tillställning för alla i som jobbar med www på ett eller annat sätt.

Det brukar bli så att man dricker massa öl, sen blir klockan framåt sent och då duger det så klart inte att åka hem!
Nä, då brukar det bli så att man med ett gäng andra pajjasar beger sig till någon annan bar och dricker mer öl (nu råder även höjd shotvarning).

Saken brukar vara den att man inte ska äta någon middag heller, på så vis mår man riktigt pyton dagen efter!

Efter skönt häng på ngn bar, brukar man börja tänka på refränagen.

- Tack för i kväll era coola nördar, nu drar den rutiga clownen hem.....

Men innan man landar på Bjalsgatan återstår 2 saker.

1. Stödöl på pubben, man kan inte bara åka hem direkt! Nej för tusan, några öl till ska man ha, ni vet dom där nödvändiga, helst Guiness!

- Nä du din rutiga clown, nu stänger vi pubben för i dag, ge dig iväg härifrån, säger bartendern.......

2. Då går man in på 7-11 och dumshoppar, det blir ofta filmjölk, det = dagens middag!
Förr i världen köpte jag ofta ett kilo godis oxå, som jag förundrat satt och tittade på dagen efter, men det har jag slutat med nu eftersom jag är förståndig.

Jag ber att få återkomma i morgon om det blev så här, eller om man tog några mellis, gick och åt och var hemma vid 9 snåret (men vad är oddsen på att det ska hända?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0