Man är inte 22 längre.....

I dag är jag 36 år för första gången i mitt liv!
Det känns ljuvligt, har inte riktigt trivts med 35, det kändes trubbigt!
Men 36, det känns varmt och skönt på ett fantastiskt sätt.....

När jag var liten hamnade min födelsedag alltid på sportlovet, ni som fyller år under ett lov vet hur det är.....

Japp, det sög! för att man blev junte uppvaktad av sina skolkompisar! det har satt sina spår som ni kanske märker!

Nä, nu ska jag bege mig bort till köket här på jobbet och dra på lite frukost!
Det ska bli kul och spännande.

Med detta önskar jag er alla en ljuvlig dag!

Kommentarer
Postat av: Rekryterarn

Grattis!

2008-02-27 @ 13:20:18
Postat av: Kusin J

Grattis som fan!

2008-02-27 @ 22:47:21
Postat av: Fru P

Jag har inte haft ett enda barnkalas själv heller. ALLA är på semester när jag fyller. Det = går bort. Jag som ÄLSKAR att bli uppvaktad. Taskig tajming Harpan o Maxen!

2008-02-27 @ 23:17:51
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Fru P

O lite mer grattis till dig förstås...

2008-02-27 @ 23:18:08
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0