Fredag - igen.....

- Nämen guuuud så fort väckorna försvinner ni.... :)

Jaha, snart = dags att ta helg!

Fokus middag med min kära far i kväll! Vi ska ses redan vid 18 rycket, så man borde hinna hem till veckans fantastiska höjdpunkt...... ja, rätt gissat! PÅ SPÅÅÅRET!

Men jag är orolig, det har nämligen hänt att den rutiga clownen har haft för avsikt att bara äta en bit, ta några öl för att sedan gå hem o ta det piano i soffan.....

Men så hamnar man på ngn lokal o tar SM guld i att dricka öl......

Det kan hända i kväll! Men jag hoppas på att jag kvistar hem, men vad är oddsen? Även om det är fokus träning o hälsa för tillfället är det tillåtet att leva rövare på helgen, jaja vi får se, jag ber att få återkomma i ärendet.

Just nu är det hårdrock i lurarna, Grefven skriiiker att jag ska sänka....

- det dååånar ju för satan i hela kontoret!
Men jag tror att han bara skojjar......

Van Halen, hur bra var inte dom? sen kom sammy o det vart inte så kul längre....
Rage against the machine, ojoj! dom pojkarna hade sannerligen just Rage.....

Ett annat fokus i helgen (som jag dumt nog delgav min sambo) är att jag ska städa i ordning på vinden!
Ungdomar, lyssna nu på den rutiga clownen! Delge inte sånna saker till er sambo!
Risken att det inte blir gjort är stor, och då står man där som en pajjas....
Nä, bara gört lixom....

- Hörru, din rutiga clown, vart faaan ska du ta vägen.....
- Äh, jag tar o kvistar upp på vinden o städar i ordning där....

Så ska det gå till, uppfattat?

På tal om SM i öldrickning! På min pub ligger det officiella (kan aldrig stavas så) rekordet på 14 pajnts!
Mark är rekordinnehavare, han är stor som ett hus och har en ruskig löpskalle!

Vad vet jag, jag kanske har tagit fler bärs, men man minns junte så mkt efter 10 stycken så!

Kommentarer
Postat av: Cian

Av nån andledning tänkte jag på dej när jag såg den här ;)

1. Öppna Google.com eller Google.se.

2. Skriv in ?find Chuck Norris? i sökrutan.

3. Klicka på ?Jag har tur? eller ?I?m feeling lucky?.

Hehehehe

2008-02-01 @ 20:00:46
Postat av: Fru P

Är stolt över dig som kom hem till På spåret TROTS att du hade chansen o möjligheten att inta antalet bira på pubba. Det är coolt. Du börjar bli cool clownen ;-)

2008-02-01 @ 23:53:52
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0