Den rutiga clownen = Retard....

Tydligen är det så att jag vinklar min handleder i min baksving.
Det resulterar i en flack sving vilket leder till flack bollbana eller värre att jag "tåar" bollen = den flyger höger ut!

- Men vinkla inte handlederna då ditt jävla pucko! sa tränaren till mej....

Mmmm, just det! här har man stått i vinklat handleder typ 1 000 000 gånger! Det är svårt att ända det nu asså!

Men, jag ska trääääna på det! och inte ge upp! så välkommna ut på banan i sommar så ska jag öppna en burk med stryk och mata er med!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Gäääässssssssppppppppppppp.

2008-02-06 @ 09:48:15
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Kusin J

Jag ska mata DIG på banan i sommar! :)

2008-02-06 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0