Den rutiga clownen på release party.....

I går var den rutiga clownen på release fest! Min kusin och hans band lanserar nya sköna låtar!

Supragod är namnet på denna orkester! låtarna är galet tajta måsta jag säga!

Det här är deras logga, jag köpte en T -shirt med den på, jag var lite på äschlet, OK!!

image32

Det här är riktigt coola snubbar! och jag vart verkligen glad över att jag blev bjuden!
Jag passade väl inte riktigt in på denna fest kan man säga, i alla fall inte till utseendet! Tatueringar och piercings stod som spön i backen, och där står den rutiga clownen med vit skjorta och kavaj!

Ungdomarna pekade på mej och viskade, ryktet sade att många trodde att jag var en under cover cop!

Lyssna på låtar gör ni här   http://www.supragod.com/ om ni som den rutiga clownen har en förkärlek till hårdrock kommer ni ej att bli besvikna, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0