Bra helg....

Ja, visst var det en bra helg!
Pappa är bra skön, vi åt middag o drack lite bärs i fredags, sen hem till soffan.

18 755 steg gick jag i fredags, mitt råd till alla! Köp en stegräknare, det är vansinnigt kul! (varför vet jag ej)

I lördags gick jag sammanlagt 13 steg! Det  ar det vi får kalla för vilodag :) Min soffa = 18 månader gammal, men det är nog snart dags att byta för den är utlsiten, jag gillar min soffa, så det så!

I dag är en stor dag! Panatta o jag hade bokat en hel timme i squashallen!
Det var kan jag meddela rätt så jobbigt! Men förmodligen var det en smula jobbigare för Panatta eftersom han åkte på däng :)

Som bonus på det hela ska vi strax bege mig oss till min kära mor och äta middag! Vilken dag! Ojoj!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Skönt att du är nöjd m helgen. Lär väl få höra lite mer om den imorrn. Ses då. Pigga, glada o vackra som alltid :-)

2008-02-03 @ 22:36:59
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0